piątek, 12 marca 2021

Droga Krzyżowa - Pan Jezus mówi do Alicji Lenczewskiej

Bądź dla bliźnich twoich MIŁOŚCIĄ - tak jak Ja cichy i POKORNRGO SERCA, który nie złamie trzciny nadłamanej, a tlący się knotek zamieni w pożar miłości

                                         I Stacja - SĄD






Nie bój się sądu ludzkiego. ale mojego





                                       II Stacja - KRZYŻ




Weź krzyż który ci dałem , w nim jest zbawienie twoje





                          III Stacja - PIERWSZY UPADEK







Upadniesz wielokrotnie, ale Ja zawsze będę z tobą, by cie podnieść



 IV Stacja - MATKA








Moja Mama jest zawsze przy tobie



 V Stacja - POMOC








Dam ci pomoc gdy będziesz słaba



     VI Stacja - MIŁOSIERDZIE







I otrę twoją twarz z potu i łez



VII Stacja - DRUGI  UPADEK









Każdy następny upadek będzie bardziej bolesny, ale przecież dojść musisz tam, gdzie zmartwychwstanie twoje





                             VIII Stacja - SPOTKANIE








Nie myśl o sobie, myśl o innych



   IX Stacja - TRZECI UPADEK






Ostatni twój upadek człowieczy ujawni ci najgłębiej twoją słabość i moc Moją



                                  X Stacja - OGOŁOCENIE







Oddaj wszystko, nie zwlekaj - abym już teraz mógł odziać cię we Mnie



  XI Stacja - PRZYBICIE DO KRZYŻA






Pozwól na to aby miłość Moja trysnęła z twoich ran



                                    XII Stacja - ŚMIERĆ





I umrzyj dla siebie, abym żył w tobie dla wszystkich dzieci Moich



                XIII Stacja - ZDJĘCIE Z KRZYŻA






Mama Moja cię utuli, w Jej ramionach znajdziesz ukojenie



XIV Stacja - GRÓB









Twój ziemski świat to pusty grób, z którego wyjdziesz do wieczności



XV Stacja - ZMARTWYCHWSTANIE






...by zmartwychwstać i radować się ze mną na wieki







Trzeba w życiu kierować się wyłącznie dobrem duszy: twojej i bliźnich i unikać wszystkiego co ma choćby pozór zła.

Badaj swoje intencje: czy o wygodę ci chodzi, czy o ubogacenie wewnętrzne innych ludzi.    

                                                                                                                                                                                                                                                Słowa Jezusa do Alicji Lenczewskiej (polskiej mistyczki)        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz