piątek, 16 lipca 2021

Peregrynacja obrzu Matki i Królowej Przenajdroższej Krwi w Parafii Macierzyństwa NMP Wrocław-Pilczyce

 „Oni zaś wyszli i wzywali do nawrócenia”. (Mk 6,12)

Za przyzwoleniem J.E. ks. Arcybiskupa Józefa Kupnego

i ks. Proboszcza Jacka Dziadkiewicza w dniu 03.07.2021r. w sobotę

w parafii Macierzyństwa N.M.P. rozpoczęła się peregrynacja Obrazu

Matki i Królowej Przenajdroższej Krwi, ustanawiając dla Matki Bożej Tron.

Z łaski Pana Boga i Matki Najśw. Rozpoczęłam prezentację Obrazu

nazwanego Madonną, Wspomożycielką Wiernych, Madonną Misji,

Madonną del Calice (Madonna Kielicha), Madonną Przenajdroższej Krwi

przedstawiając historię i symbolikę tegoż Obrazu.

W trakcie peregrynacji dostałam słowo : „Otwórz moje wargi Panie,

a usta moje będą głosić Twoją chwałę”.

W trakcie prezentacji na słowo Matka załamał mi się głos i przeżyłam

wśród wiernych w kościele łaskę płaczu. To dotknięcie Jej Niepokalanego

Serca i Jezusa. Pomyślałam, oto moja, nasza Matka płacze, boleje nad nami,

nad światem. Przyszła do nas cierpiąca. Łzy te przyjmowałam do Kielicha

mego serca, by wyjść i wzywać do nawrócenia, głosić światu

Orędzie Miłosierdzia.

W roku rodziny, w imieniu WKC prosiłam parafian o przyjęcie Matki

i Królowej Przenajdroższej Krwi do swoich mieszkań, rodzin mówiąc, że Ona

Matka, Madonna, Wspomożycielka Wiernych nic nie zabierze, a przyprowadza

Jezusa, daje, rozmnaża charyzmaty i dary Ducha Św. Peregrynacja trwa.

Każda rodzina bierze obraz na 7 dni. Zapisujemy się już na listopad br.

Dziękujemy księżom naszej parafii za słowa kierowane do parafian,

to były słowa zachęty. Księdzu Proboszczowi Jackowi Dziadkiewiczowi,

ks. Adamowi i ks. Marcinowi za pomoc w ustawieniu Tronu Matce i Królowej

Przenajdroższej Krwi, Madonnie Misji.

Dziękujemy parafianom, którzy tak chętnie przyjmują Cię Matko.

i Twego Syna Jezusa Chrystusa.


Janina animatorka WKC w parafii Macierzyństwa NMP Wrocław-Pilczyce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz