czwartek, 25 lutego 2021

Słowo pouczenia - Alicja Lenczewska

Słowa Matki Bożej do polskiej mistyczki Alicji Lenczewskiej 


MATKA BOŻA: W Imię Ojca + i Syna + i Ducha Świętego. Nie lękaj się, Moje dziecko, lecz pochyl swoją głowę i przyjmij błogosławieństwo, które przynoszę dla twojego umocnienia w Imię Ojca + i Syna + i Ducha Świętego.

Słuchaj uważnie Moich Słów, abyś mógł dać świadectwo Prawdzie, która prowadzi do wolności. Nie obawiaj się niczego, bo twój głos stanie się Moim głosem, aby świadectwo prawdy stało się udziałem tych wszystkich, którzy szukają prawdziwej wolności dzieci Bożych.

Moje kochane dzieci, otwórzcie wasze serca na światło Ewangelii i podążajcie za Moim Boskim Synem. Weźcie wasze krzyże na ramiona i naśladujcie Go we wszystkim. Czas Tryumfu Mojego Niepokalanego Serca rozpoczął się i Ja zapraszam was wszystkie, Moje dzieci, abyście odnowiły  swój akt oddania i zawierzenia Mojemu Synowi i Mnie. W ten sposób będziemy mogli rozpalić wasze serca gorącym płomieniem Miłości Naszych Serc, abyście nie upadali na duchu.

Tryumf Mojego Serca to nie sprawa dat, czy pojedynczych wydarzeń, lecz ogarnia to wszystko, co przybliża ludzkość do Mojego Boskiego Syna. Tryumf rozpoczyna się wszędzie tam, gdzie dobro zwycięża. Tryumf Mojego Serca możecie doświadczyć w was samych odrzucając zło. Wy możecie stać się płonącymi ogniwami, które zespolone w łańcuch miłości, staną się prawdziwym owocem zwycięstwa Dobra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz